zaterdag 9 mei 2015

Just For You

 

O, wat ben ik toch ene bofbips, vanmiddag ondanks een giga hoofdpijn toch een kaartje met mijn nieuwe Stampin Up spullen gemaakt, was eerst niet echt tevreden maar nog wat aanpassingen ben ik dat nu gelukkig wel. Als jullie me missen ik duik zo weer in de nieuwe catalogus, o, wat is die mooi en wat staan er weer mooie spullen in, kwijl kwijl. (ben dan ook blij dat donderdag al wat spullen die ik gepreorderd had, bezorgd werden.)

En wat komen er weer 5 nieuwe onwijs mooie kleuren bij, ik vindt ze mooier dan de in colors die nu eruit gaan, al zal ik Coastal Cabana nooit wegdoen, want dat was toch een van mijn favoriete. Maar deze 5 nieuwe kleuren mogen er ook zijn.

Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Gaaf Yvon, knallend groen kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart , zo alleen in het groen.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg, zelfs voor een niet groen liefhebber vind ik dit een geweldige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Skon -skon! Simpel maar prachtig, daar hou ik wel van :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...