vrijdag 1 mei 2015

O, wat mooi!!!

Ja, mijn kinderthee servies wat ik vorige week bij Streepjes en Ruitjes heb gekocht (eh nee, ik heb er nog geen aandelen), staat nu niet op de kast maar in een kast. Had er namelijk ook een theekastje zien staan en dat bleef maar door mijn hoofd dreunen. Dus heb ik lot gevraagd hoe groot dat het kastje was en toen ik wist dat ik het kwijt kon, meteen laten reserveren. Vanmiddag dus opgehaald, onder het genot van een mok thee, waren er snel ruim twee uur voorbij, haha. En dat om een theekastje te kopen, wat ik al gezien en gekocht had alleen nog niet betaald.

Dus bij thuiskomst, eerst een kleine boekenkast leeg gehaald en toen de andere kant van de kamer laten zien, zodat het leuke theekastje de plek van de boekenkast in kon nemen. Nu moet johan alleen nog even de zolder een keer op om Amy`s kinderschoenen uit haar doos te pakken, (want helaas durf ik die zolder niet op). Snap ook niet waarom Dylan`s eerste schoenen in de kast hieronder stonden en die van Amy niet. Verder moet ik nog even goed gaan kijken wat ik er definitief op ga zetten, de stolp met een roos van mijn moeder, foto van onze overleden hond en een hanger van mijn moeder die blijven er liggen. En ja op die hanger die foto dat ben ik, mijn zus Carin staat op de andere kant.
Verder staat in het theekastje dus het kinderservies, Dylan`s eerste schoenen en een poppetje uit het Zwarte Woud wat ik eens heb gekocht voor een overleden tante van mij wat zei altijd had bewaard. Mijn zus en ik waren toen aan het zeuren om ene klederdracht pop van het Zwarte Woud en die kregen we niet van onze ouders, maar van tante Mien en ome Tjeu wel, als ik dan een klein poppetje voor haar kocht. Na hun overlijden is dat poppetje naar mij terug gekomen. Een mooie herinnering.
Maar jullie mogen ook meegenieten, van mijn nieuwe aanwinst.




Ik ben er super blij mee, want het past hier ook geweldig in huis met deze dierbare spulletjes 
erin en erop.

Fijn weekend, Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wauw Yvon wat een gave set zo. Super leuk opgemaakt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat ziet dat er gaaf uit Yvon, wat een mooi kastje en wat mooi al die herinneringen er in en er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooi! Die Lot en Annemie weten wel wat gave spulletjes zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...