donderdag 30 april 2015

3 dagen Noordwijkerhout

Even genieten van, Ja waarvan, nou van mijn paar dagen weg met mijn BF Dorine. Dinsdag vertrokken we naar Noordwijkerhout waar ik een geweldig B&B had gevonden. The Cottage, zoek je een B&B in Zuid Holland, nou dan weet ik het wel, ga hierheen. Je krijgt geen Bed en Breakfast, maar ene compleet appartement tot je beschikking. Complete keuken, woonkamer, slaapkamer, kortom hier kom je echt niets te kort, jammer dat we maar 2 nachten bleven, maar wie weet, gaan we er nog wel eens heen, zeg nooit nooit.

Onderweg een tafeltje gereserveerd bij v/d Valk in Breukelen, daarna doorgereden naar de B&B, Koffers uitgeladen even gerelaxt en rond 16.00 uur naar Corpus gereden. Wat zeker ook de moeite waard is, op reis door het menselijk lichaam, jammer dat daar geen foto`s gemaakt mochten worden, maar dat snap ik ook wel. Daarna in Noordwijkerhout een frituur opgezocht om wat te eten en wat mooie foto`s gemaakt, oa, van de mooie kerk, delen van het bloemencorso wat er was geweest.



De dag erop begon met dat overheerlijke ontbijt, daarna even naar het centrum geweest om wat lekkers te halen voor s`avonds op de bank te knabbelen.
Die middag op naar de musical Soldaat van Oranje, o, wat was die onwijs goed ook al zo`n aanrader. Helaas kan je tussendoor niet even naar het toilet, maar ik weet nu wel dat ik s`morgens geen thee meer drink, want ja na 3 kwartier, had ik al wat aandrang, gelukkig kan ik goed ophouden maar toch. De pauze was er bijna maar ik werd op een gegeven moment gewoon beroerd van het ophouden. Dus jawel hoor onder begeleiding werd ik best wel beroerd begeleid naar de toiletten, jeetje wat voelde ik me lullig toen, maar ja alles beter dan eventueel van mijn stokje gaan en ene natte broek. Nu kan ik er om lachen maar op dat moment zeker niet. ook omdat je echt in uiterste gevallen maar van dat podium af mag omdat dat zich op een draaiende schijf bevindt, maar ik moet zeggen ik werd goed begeleid. (bloos bloos).
Na afloop, zijn we heerlijk wezen eten bij de Zeemeeuw een strandtent die ons werd aangeraden en wat zeker geen verkeerde keuze was, beide gingen we voor de scholfilet, mmm, het water loopt me nog in de mond hiervan, maar ben dan ook een echte visliefhebber. ondanks dat het er behoorlijk druk was , kwam het eten best wel snel. Dus ook weer een aanrader.

S`avonds, nog gezellig wat toastjes erbij en op tijd naar bed, want helaas moesten we donderdag weer naar huis toe, jammer maar helaas, aan alles komt een eind. Dus nog enkele foto`s van de mooie B&B en het uitzicht op het narcissenveld.



Voordat we echt naar huis gingen, hebben we in Noordwijkerhout nog tulpen getrokken, bij de pluktuin die daar lag. Yes voor de 3de keer in mijn leven tulpen mogen trekken, o, zo leuk om te doen, alleen niet zo goed voor onze ruggen, haha. Dus nu kan ik thuis nog even genieten van
mooie tulpen. En natuurlijk heel veel foto`s.
Dorine bedankt dat je mee wilde, vond het onwijs gezellig. Wanneer gaan we weer, haha.

Lieve groet Yvon

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...