zaterdag 25 april 2015

My Music #17 en wat leuke dingen!!!

Oeps en toen was de vrijdag weer voorbij, zonder mijn muzikale vrijdag in te plannen. Dus bij deze mijn zaterdag muzikale (vrij)dag, haha. Deze keer een a capella, is wat lastiger vind ik zelf, maar wel o, zo mooi. Deze week kies ik voor Enya, een geweldige Ierse zangeres, welke muziek ik geweldig mooi vindt, kippenvel muziek, dus geniet ervan.

Verder gisteren nog bij Streepjes en Ruitjes geweest, waar ik een geweldig leuk kinderservies heb gescoord ook nog eens in een picknick koffertje en het is een hummeltjes kinderservies, ben er zo blij mee. Nu staat het te pronken op de kast, maar kan zijn dat het verhuisd naar???

Wat natuurlijk ook heel leuk is, dat is dat ik in de top 3 sta van het SU-per challenge blog en zelfs nog een klein prijsje hierbij heb gewonnen, woepwoep. De top 3 heb ik behaald met een paaskaartje
Ben zo happy, o, zo happy en dat ondanks het slechter weer, haha
Natuurlijk plaat ik de badge met trots op mijn blog. Thanks Dt-ers van het SU-per challenge blog.

Fijn Weekend, Yvon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...