vrijdag 3 april 2015

My Music #14

ik ga als eerste beginnen met de beloofde foto`s van vorige week over de cajun zydeco muziek, o, wat was dat heerlijk om weer even terug de zwijmelen naar de jaren (midden) 80.

1986, de bovenste 2 foto`s zijn in Denemarken genomen bij de man in het gele shrit , hij was de Deense violist van Al Rapone & the zydeco express. De bovenste foto is links Johan, dan ik, achterin het  blonde meisje was de Deense vriendin van de Violist Michael Edinger. Hij woonde in Kopenhagen in op een oude legerbasis, wij verbleven dus in ene legerbarak, o, dit was de tijd van ons leven, om nooit meer te vergeten.
Eronder dat was de feestavond in de feestbarak, met Cajun eten en muziek,dolle boel. De dame op gitaar is ene deense, er naast staat Patty Harding, dan de drummer van All rapone en later Queen ida (die bij de vorige muziek vrijdag te zien was op de achtergrond. Ben Holmes III. Gele shirt is de Deense violist Michael Edinger en met het witte shirt de basgitarist van All Rapone Michael O. Met Patty en Michael O hebben we lang en veel contact gehad. Waar zouden ze nu zijn vraag ik me
soms af?

Deze lay out heb ik in mijn begin periode dat ik scrapte gesmaakt en daar sta ik op de foto met Al Rapone zelf. Een van de weinige foto`s want hij was wat mensenschuw, maar ik scheen zijn hart gestolen te hebben zei zijn vrouw Alice tegen mij. Ik mocht dus in Denemarken toen ook ineens mee op het podium, die goede oude tijd. Wat gaat dat snel 1986.

Nu over naar de muziek van vandaag eentje waar ik totaal niets mee heb en ik denk José ook niet. Het is namelijk Schlager. Bleh, dus ik kies voor de eerste en beste artiest met een leuk komisch liedje uit mijn jeugdjaren. Ik voeg hier verder niets meer aan toe, dit zegt genoeg.
Lieve Groet Yvon....

1 opmerking:

  1. Ah neeeee hè, Dennie Christian?!?!?
    LOL, ook daar word ik niet blij van ;-)

    Mooie foto's nog!!

    Geniet van je Paasweekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...