vrijdag 10 april 2015

My Music #15


Tja, het is dan wel muzikale vrijdag en dan zie je ineens deze fotocollage, (foto`s zijn vorig jaar in Den Bosch door mezelf gemaakt) en nu komen ze dus goed van pas want vandaag staat de muzikale vrijdag in het teken van Metal Muziek. Met sommige bands heb ik wel wat maar het moet niet te heavy zijn, daarom ga ik vandaag voor een geweldig mooi nummer van Metallica, namelijk, och luister ook maar zelf en geniet.

Ga er niet teveel over uitweiden want dat is meer iets voor José Dus neem ook even een kijkje op haar blog "Sprakeloos", waar je tevens veel boek recensies en gedichten kan vinden, de moeite waard.

Verder fietste ik gisteren met mijn nieuwe tweedehands fiets, haha door het dorp, moest even bij de apotheek wat ophalen en wat zag het er buiten gezellig uit bij Streepjes en Ruitjes. Toen stond Annemie de moeder van Lot in de winkel en ze bood me een kopje thee aan, wat ik uiteindelijk buiten heerlijk met haar opdronk in het zonnetje. Das pas genieten. Meteen een glazen kistje/doosje gekocht wat ik al enige tijd heb zien staan en waar ik nu nog een plekje voor moet zoeken, maar het is gewoon zo`n schitterend ding, (ja, van glas natuurlijk) dit kwam eigenlijk niet Bij Streepjes en Ruitjes vandaan maar van Bianca van Klein Detail voor meubelontwerp, etalages etcetc, ook de moeite waard om daarvoor naar Nederweert of Antwerpen af te reizen. Wel even een afspraak maken anders loop je Bianca misschien mis.

Dit is het kistje/doosje, mooi toch, vanbinnen zit er een spiegel in die de bovenkant mooi spiegelt, ben er helemaal weg van en had het al ene keer gefotografeerd toen ze in de winkel stonden. Deze foto is van in onze woonkamer, waar ik nog ene vaste plek ervoor ga zoeken.


Zo heb ik mijn glazen kistje nu staan op een wit kastje samen met glazen flesjes en natuurlijk mijn brandweerwagen erin gezet, normaal is de deksel dicht, maar zo kwam hij op de foto niet mooi over.
Lieve Groet Yvon....

1 opmerking:

  1. LOL, ja met Metallica kun je niet fout gaan, ook al kies je dan de meest kapot gedraaide hij blijft mooi!;-) Nee zwijmelen doe ik wel bij andere muziek :-P
    Jij ook een fijne weekend/ uhm zondag tenminste

    Mooi kistje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...