vrijdag 17 april 2015

My Music #16

Vrijdag is "My Music"dag, die deze week in een leuk thema staat, want wat zijn er toch onwijs veel en goede Nederlandse artiesten. Vandaag is dus nederpop aan de beurt en welke spoor nemen we deze keer.
Oef dit is echt zwaar, want hou best wel van Nederlandse artiesten, mits het geen lambal muziek is, dus kom bij mij niet teveel met Hazes, Bauer en al die artiesten aan. maar ieder zijn ding zeg ik dan ik hou wel van de Nederlandse taal die er gezongen wordt (die verat ik tenminste zeker), haha.

Maar vandaag gaan mijn gedacht uit naar Thé Lau, omdat hij uitbehandeld is van keelkanker. Wat is het toch een nare ziekte die helaas niemand bespaart ongeacht of je nu rijk of arm bent, beroemd of niet beroemd, helaas er is altijd wel iemand die deze rot ziekte heeft. En nog erger die eraan sterft of is gestorven. daarom vandaag een ode aan The Scene. En voor welk nummer zou ik dan gaan, jeetje dat is moeilijk want wat hebben ze mooie platen gemaakt, maar denk toch dat ik voor mijn lievelingskleur ga. heb bewust voor de show van Vrienden voor Amstel Live gekozen, omdat hij me zo raakte bij RTL Late Night van Humberto Tan.

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Ja was echt superkippenvel Thé en Bløf bij LateNight!!
    Blijft een woordkunstenaar in mooie teksten die je ziel roeren ...
    Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...