donderdag 1 november 2012

Kaartensketch bij ScrapPlezier

Hoi bloggers en vooral ook nieuwe bloggers, zie dat ik ineens 100 volgers heb dus binnenkort candy time. Op het forum van ScrapPlezier, plaats ik iedere 24ste van de maand een kaarten sketch, waarmee je ook nog eens een prijs kan winnen (bij minimaal 5 deelnemers, gaat de prijs eruit.)

Natuurlijk is niet iedereen lid van het ScrapPlezier forum en daarom zetten we de sketch ook op dit blog van ScrapPlezier. Je kan dan via mr. Linky je uitwerking hier op het blog plaatsen. het enige wat je moet doen is zorgen dat de kaart er uiterlijk de 22ste van de maand om middernacht opstaat. verder ben je geheel vrij om met deze kaarten sketch mee te doen, als ik de sketch er maar terug in kan vinden.


Dit is de sketch die ik voor deze keer heb gemaakt.


Dit is mijn uitwerking, wil je de uitwerking zien van andere dt leden van ScrapPlezier klik dan hier

Bedankt voor je bezoek hier en als je mee wil doen kijk dan even op het forum of 
blog van ScrapPlezier. Liefs yvon




1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...