zondag 25 november 2012

Heel veel kerstkaarten en de winnaar van de blogcandy is???

Wil eerst mijn nieuwe volger Kim van harte welkom heten op mijn blog, Welkom Kim.

Heb dit weekeind heel veel kerstkaarten gemaakt, gisteren 7 en toen moest ik ook echt stoppen. verging inmiddels van de pijn aan mijn handen en nek, maar ja dat trekt wel weer wat bij. genoeg molletjes genomen. Op het forum van de scrapotheek waren het hele weekeind sketches, workshops, liften etc. Vandaag was ik zelf om 10.00 uur aan de buurt met een zelfgemaakte sketch. Echt super leuk is een afkick weekeind na vorige week (haha).neem je even contact met mij op.

De sketch van Janneke.



Maria`s workshop een sterkaart. Was even ingewikkeld maar wel super leuk om te maken.

Zo is de kaart gevouwen als een ster.

Lift deze kaart in een kerstkaart met traditionele kleuren en in NIET traditionele kleuren, was ene leuke opdracht van Monique.



Ingen had ook een zeer geslaagde opdracht alhoewel ik er niet helemaal tevreden over ben en deze kaart nog een keer ga maken. Gebruik monochrome kleuren op je kaart, heb zelf voor diverse tinten rood gekozen.

Monique nam ook de laatste opdrachten voor haar rekening, namelijk 4 sketches,die allemaal met ene stempelafrduk of tekststempel moesten zijn, heb er een gisterenavond gemaakt.




Deze uitdagingen zijn van vandaag, heb het iets rustiger aan gedaan want voelde aan mijn lichaam dat ik gisteren wat over mijn grens ben gegaan. Och je bent nooit te oud om te leren, niet dan.

Om 11 uur begon ik want stond pas om half 10 op, ben dus blij dat mijn opdracht er niet om  10 uur op moest staan. Ik had een sketch gemaakt en op de kaart mocht je geen stempels gebruiken zelfs geen tekststempel. Moet erbij zeggen dat ik deze sneeuwpop nagemaakt heb van Margot`s dcl kaartje van vorige week. Het papier is al enkele jaren oud en is van Cosmo Cricket en blijft mooi.



Om 13.00 uur kwam de uitdaging van Irene een blinde scrap ben benieuwd of het is geworden wat het moest worden, maar ben zelf wel heel tevreden over deze kaart dat scheelt of hij nu lijkt of niet.

Toen was Monique aan de buurt met een wiebelkaart met ene trappetje had wat voeten in de aarde want er zat 1 mm verschil in het patroon, dus eer ik dat goed had uitgestippeld was ik al een dik uur verder. Net de laatste hand eraan gelegd. Het papier is van kaisercraft Turtle Dove, net als de embellisments en de stempels. Al met al een super leuke wiebelkaart met zo`n trappetje, weer wat anders dan de gewone wiebelkaart.
Deze laat ik over 4 dagen zien.

Wil alle die deze leuke uitdagingen mogelijk maakten bedanken, zo heb ik toch maar mooi 10 kerstkaarten op 2 dagen gemaakt. De opdrachten die ik nog niet klaar heb zijn er een paar die maak ik deze week nog zodat ik al ene flinke partij kerstkaarten heb. (maar nog niet genoeg).


natuurlijk ookvandaag de winnaar van de blogcandy die je op mijn blog kon winnen en die gaat naar................................................................................................................................................


Wiebine, waarom, lees dat hier maar.

wat een ontzettend leuke candy Yvon, tuurlijk doe ik daaraan mee, misschien brengt me dat weer een beetje aan het scrappen,
groetjes,Wiebine

Wiebine veel Gefeliciteerd en plezier met dit pakket en ik hoop er snel wat van te zien, zodat ik kan zeggen, Yes ik heb haar aan het scrappen gekregen. Neem je even contact met me op.

Bedankt voor jullie leuke reacties op de candy.
Creatieve groetjes Yvon




7 opmerkingen:

  1. Hee Yvon je hebt echt niet stil gezeten!!!! super mooie kaarten heb je weer gemaakt.En Wiebine proficiat. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Wiebine! en wat een productie Yvon, ik kijk m'n ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, Yvon wat ben jij druk geweest zeg, wat een schitterende kaarten heb je gemaakt, ik vind die wiebelkaart zo leuk. Wiebine proficiat en nu moet je wel aan de scrap he....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een drukte! Mooie kaarten zeg!

    En Wiebine, Gefeliciteerd!
    Met zo mooie papier hoop ik dat je wel aan het scrappen komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wiebine gefeliciteerd met het winnen van de blog candy !!

    Mooie kaarten heb je weer gemaakt zus, ik vind die met die rode kerstmuts en kerstlaarsjes het leukst .... hint, hint .... hihihi ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat leuk Yvon !! heel erg bedankt alvast en wat een kaarten heb je gemaakt zeg ! jemie.... daar kan ik echt niet aan tippen hoor ! maar wie weet, met jou leuke pakketje...
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wiebine gefeliciteerd! Leuke kaartjes allemaal, de onderste 3 spreken mij erg aan.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...