donderdag 8 november 2012

Kerst slinger LOVE - PEACE - JOY

Met de mooie kerstlijn van Kaisercraft Turtle & Dove is deze kerst slinger gemaakt. Toen ik het papier zag wist ik het ook meteen deze kerst komt er een mooie kerst slinger in de woonkamer te hangen met deze lijn. de slinger heb ik uitgestanst met 2 stansen van de nestabilleties, want ik wilde geen gewone vlaggenvorm gebruiken.
 


Gebruikte materialen: Craft cardstock, Design papier Kaisercraft Turtle & Dove: Calling Birds 
French HenGeeseGolden rings, Partridge Swansmetalic wire gold, kantcraft twine , washitape
Music in Whitecopper dots, gold stripesDie Cuts Turtle & Dove, Eye lets goud,  stempelset Turtle & Dove, de rest komt uit eigen voorraad.

Details van de kerst slinger LOVE - PEACE - JOY

LOVE

  



 Alle letters apart gefotografeerd. LOVE.





PEACE.






JOY.




Details samen gevoegd van allen slingers.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, Liefs yvon


14 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden Yvon.En dat papier is ook al zo leuk.

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat een priegelwerk moet dat zijn geweest! Maar het resultaat mag er zijn!! Heel erg mooi.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt hem af! Hij is erg erg gaaf geworden, Yvon, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Yvon, ik vind hem PRACHTIG. Wat een werkje met al die mooie en fijne details. Fantastisch gedaan.
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind em prachtig, mooie details en het geeft zo'n heerlijk kerstig gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt iedereen, ben er super blij mee.kijk er veel naar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Yvon hij is prachtig geworden!!!!Maar hij hangt verkeerd!Moest eigenlijk hier hangen Ha ha ha.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kwijl, kwijl, kwijl! Dat ga ik ook maken, eens een keer heel wat anders, zo leuk!
    Groetjes Jose Nuis

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...