zaterdag 10 november 2012

DCL #163 en een LO sketch bij ScrapPlezier

Hoi bloggers, na mijn mooie kerstslinger eindelijk ook weer eens een lay out van mijn hand. Heel anders dan de kerstslinger, maar dat komt door de Yvon stijl!!

Op het blog van DCL zijn we al aangeland met de de 163ste challenge deze keer een sketch aan de hand van Marianne, dus we hopen dat er weer veel deelnemers mogen begroeten.

 

Harlekino uit Gulpen is deze week onze sponsor en daar krijg je (als je winnaar bent natuurlijk) een korting van maar liefst 15 euro. Super prijs dus.
Dit is mijn uitwerking van de sketch een lekker vrolijke kaart, met vlieger papier en vlieger stempels, van Paper Try Ink.


Dan is er bij ScrapPlezier vandaag een lay out sketch om te maken waar je ruim 3 weken de tijd voor hebt, ook hier kan je een prijs mee winnen. Dit is de sketch die Astrid voor ons heeft uitgezocht.

Aangezien ik niet zoveel heb met ronde lay  outs heb ik er een vierkante van gemaakt, met papier van Bazill. de foto is van vroeger toen mijn vader een poos in Brussel werkte bij de wegenbouw en we daar met ons gezien in een woonwagen verbleven die bij de asfaltcentrale stond. Kan me er helaas niets meer van herinneren maar gelukkig zegt deze foto genoeg.


Details.



Lieve bloggers, bedankt weer voor jullie bezoek op mijn blog en blijf mijn blog in de gaten houden binnenkort komt er een blog candy op te staan omdat ik de 100 volgers heb bereikt, 
fijn weekeind Yvon.




11 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Yvon, lekker vrolijk en leuke stempels/stanzen van Papertray Ink. :))
    Die lay-out is ook prachtig gedaan en geweldig die foto. :) Jammer dat je er niks meer van herinneren kan.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! ik vind je lo helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Yvon (ik moet ook maar eens gaan informeren naar die stempels, waar heb jij ze vandaan ?) de layout is ook erg mooi zeg, en wat een leuke foto !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei je creaties erg gaaf. Je kaart vind ik zo leuk met die vliegers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend lief kaartje heb je gemaakt en je LO schitterend, mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van je kaart wordt ik vrolijk, en denk ik alweer aan de zomer, heerlijk!
    Je LO ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, vrolijke kaart Yvon! Ik ben gek op vliegers...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi en wat een gave foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. twee super creaties zeg!
    wat een lief kaartje en je LO, jee daar wordt ik even stil van..zo mooi vind ik m

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind je kaartje en je LO echt super allebei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit blijft een van mijn favoriete foto's !! Ik vind die zo superleuk ... wat een batjes waren we toen ..... (nu nog?) hahahaha ....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...