maandag 19 november 2012

3 lo`s, 4 kerstkaarten en de dcl uitdaging #164

Ben sinds gisterenavond terug van een scrapweekeind wat super gezellig is geweest. Ben nog redelijk productief geweest. 3 lay outs en 6 kaarten gemaakt, verder nog een uur of 2 gestanst en gestempeld. Kan 2 kaarten nog niet laten zien dus die houden jullie tegoed, maar de rest wel.

Maar eerst de nieuwe DCL uitdaging die ikzelf heb verzonnen, maak een kerstkaart zonder designpapier was de opdracht. Natuurlijk is er ook weer een prijs te winnen die deze keer gesponsord wordt door Hobbyshoppie (denk dat ik stiekum mee doe onder een andere naam want deze Tim spulletjes zou ik ook wel willen).
Dit is de uitwerking van mijn kertskaart gemaakt met papier van prima marketing.



Lovely, tja die lieve fellow natuurlijk weer op een lo vereeuwigd.
Toen was geluk nog heel gewoon is de titel omdat de foto zo jaren 50 aandoet, papier kon er wel voor gemaakt zijn de kleuren kwamen helemaal overeen met de foto.

Be happy, a little Sweet surprice.

Enkele kerstkaartjes, de rechtse heb ik gemaakt met een kitswap van Sylvia.


Een schitterend speldenkussen (sier)van Helen gekregen, helen nogmaals bedankt hij is schitterend en staat inmiddels te pronken in de woonkamer.


Straks komen er nog wat foto`s van mijn aankopen en het weekeind bij maar deze wilde ik alvast plaatsen op mijn blog.

Groetjes en bedankt voor jullie bezoek op mijn blog, Liefs Yvon



4 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon
    Zo te zien heb je je goed geamuseerd van het weekend mooie LO's heb je gemaakt en natuurlijk ook de kerstkaarten zijn weer prachtig.Wat een Beauty is je klosje!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb alles al gezien ;D schitterend Yvon, laat mijn vriend nu net kijken naar toen was geluk heel gewoon, maar dan op tv!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, dat ziet er goed uit Yvon, mooie LO tjes en ook je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig. Je hebt wel heel hard gewerkt dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...