donderdag 22 november 2012

Fotocollage van het scrapweekeind bij de Boerenstee

Afgelopen weekeind een scrap weekeind gehad. Ben er nog van bij aan het komen, duurt lang deze keer maar ja het weer speelt daarbij ook een rol. Maar het gaat iedere dag iets beter de moeheid wordt steeds minder, alhoewel ik vanmorgen pas om 9.30 uur wakker schrok, (heb ik gewoon nodig gehad denk ik dan maar). Had het weekeind ook niet willen missen zo gezellig wer om met een groep scrappers te scrappen en te beppen. Vrijdagmorgen was Dorine om 11 uur hier om eerst naar de Craftorij te gaan shoppen. Toen we daar aankwamen hadden we honger dus daar even ene lunch adresje gevraagd en daarna weer terug naar de Craftorij, was mijn eerste keer daar en zeker niet de laatste als het aan mij ligt ze hebben er echt van alles en nog wat voor scrappers, stempelaars, art journalers eigenlijk voor iedereen wel wat. natuurlijk heb ik mijn aankopen ook gefotografeerd kan zijn dat ik iets vergeten ben maar dat is dan een kleinigheidje. op zaterdag kwam scrap it & Wtrap it ons bezoeken en ze hadden hun winkel ook bij zich. Had nog wel iets over van mijn spaarblik dus bescheiden aankopen gedaan de paperpads heb ik steeds gedeeld, zodat ik veel verschillende kreeg. Kortom dit weekeind smaakt naar meer, jammer dat we dat niet om d e 2 maanden of zo kunnen doen maar dat zou wat te kostbaar worden.



 Mijn scrap aankopen, veel Timmie waar ik dol op ben.

Bedankt voor je bezoekje weer en tot de volgende keer je kan ook nog meedoen aan de blogcandy, groetjes Yvon

3 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit Yvon!!! leuke aankopen maar had ze al in het echie gezien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er supergezellig uit en is een leuke locatie. Geweldige aankopen heb je gedaan, die rozet stans is zo mooi, die zullen we vast en zeker veel terugzien denk ik? En die koe, helemaal te wauw en helemaal in de ban jou Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt leuke spulletje gekocht en het ziet er super gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...