zondag 25 november 2012

Ik ga wat weggeven??? Winnaar wordt zo bekend gemaakt

Wat en waarom ga ik wat weggeven, zag even geleden al dat ik 100 volgers had op mijn blog, dus tijd voor ene blogcandy (is namelijk al weer even geleden dat ik wat weggaf). De blogcandy blijft bovenaan staan en op zondag de 25ste komt er een winnaar uit de bus.

Wat moet je doen, geen blogcandy foto plaatsen op je blog (daar hou ik allemaal niet van), je hoeft niet perse volger te zijn van mijn blog (is wel leuk) Gewoon een lief berichtje plaatsen en waarom dat je die blogcandy zo graag wilt winnen.

Het papier zijn 6 halve vellen van kaisercraft (dubbelzijdig) Miss Match, ben dus vergeten de achterkant te fotograferen maar dat blijft dus ene verrassing voor de winnaar. Die cuts van dezelfde lijn als het papier, kant/lint, bloemen, bedels, oude drukknopen, stempel van Prima Marketing, stans van paspop etc (uit grijsboard) Tim Holtz en tickets.

Liefs Yvon.

21 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk Yvon. En wat een geweldig mooi vintage setje geef je weg. Ik kan ook meedoen, want een blogcandy plaatsen kan ik (nog) niet, tja blond he?
    Proficiat met je 100 volgers, dat is een heleboel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha een candy! leuk leuk
    ik doe graag mee voor een kansje, je weet het ik ben helemaal weg van vintage!
    wat een mooi papier, ik ga hier stiekum zitten duimen , je weet maar nooit he?
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het bereiken van 100 volgers! Ik ben dol op candy's! Wat heb jij een mooie te vergeven zeg! Prachtige papiertjes &embellies. Ik ga ook duimen, wie niet waagt...
    Groetjes en fijne zondag verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, waarom een candy winnen? Omdat je gewoon nooit genoeg papier en frutsels hebt.
    Bij deze iwl ik graag meedoen.

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Yvon wat een leuke Candy geef jij weg!!!!En dat voor 100 volgers wat word het bij 200 volgers?Hele mooie spullen!!! En ja ja daar wil ik ook wel een gokje voor wagen en ook zonder de Candy vind ik het altijd leuk voor je te volgen. Groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd!! wat leuk dat je een candy weggeeft fijne zondag gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke candy Yvon! het papier is gaaf, vooral de leuke ongewone combinatie van kleuren en patronen (helemaal iets voor mij) en dat meisje is te schattig, kortom ik win 'm graag! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi weggevertje !!! Ik doe uiteraard niet mee omdat ik niet scrap en zou het dan weer aan jou geven :P ... DAT schiet niet op natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg Yvon! Ik doe ook graag mee. Val vooral op dat schattige plaatje van het meisje op de schommel. Zou daar graag iets mee maken. ;-)
    Blog ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee yvon, wat een leuke actie weer. Ik doe natuurlijk graag mee. Hoenis het nu met je, gaat het al weer iets beter?

    Groetjes chantal (sot)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo`n blogcandy,helaas heb ik zelf te weinig tijd om te scrappen. Maar een vriendinnetje van mijn dochter ligt nu weer in het ziekenhuis voor haar derde chemo en is gek op knutselen, dus die zou ik daar wel een plezier mee kunnen doen.
    Succes met je blog, en op naar de volgende 100 bloggers.
    Groetjes Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een ontzettend leuke candy Yvon, tuurlijk doe ik daaraan mee, misschien brengt me dat weer een beetje aan het scrappen,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaap van 100 voorbij, volgers bedoel ik ;-) Proficiat hiermee.
    En een candy er bovenop ! Om van te snoepen, zo leuk. En waarom ik die moet winnen ? Omdat ik je keuze heel mooi vind.
    Veel succes, Yvon.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey wat een superleuke candy en waarom zou ik hem willen... ik ken het papier helemaal niet en het ziet er allemaal super uit
    groetjes elske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoihoi

    Wat leuk dat je een blogcandy weg geeft en wow al 100 volgers dat doe ik je niet na. Ik vind het een super leuke candy en doe graag mee!

    Lieve groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zie het nu pas maar wat een lieve leuke embellies zitten erbij zeg, erg mooi. En wat fijn dat hij niet in de sidebar hoeft, vind ik nl ook niks.
    groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je weet nu wat ik leuk vind :0)).
    Het is een super leuk pakketje,daar wil ik wel wat leuks mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou een Vintagepakketje, daar wil ik wel een gokje voor wagen. Omdat ik in de ziektewet zit momenteel na een galblaasverwijdering, heb ik lekker veel tijd om er ook allerlei moois mee te gaan maken!
    Wat tof trouwens dat je al 100 volgers hebt, wauw!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke Candy Yvon, het is paier wat ik zelf niet zo snel zou kopen, maar daarom des te meer een uitdaging om er iets mee te doen.

    en gefeliciteerd met 100 volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee Yvon,
    Wat super zoveel volgers al, en wat een leuke Candy. Deze candy past helemaal bij mij, en niet alleen vanwege mijn leeftijd, haha, maar ik ben helemaal in de vintage, dus ben gek op TH spul, kantjes, lintjes en noem maar op.
    lieve groetjes
    Marion Dudzik
    Brunssum

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toeval bestaat niet? Nou bij toeval kom ik op je blog terecht, hoe zou het niet weten, ineens zat ik op je blog. Natuurlijk even rondgesnuffeld, en waag ik een kansje op jou Candy. Leuk!
    En ik wordt volger van je, als je ergens toevallig op komt?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...