zaterdag 3 november 2012

DCL #162 en iets gewonnen

Goedemorgen volgers van mijn blog. Het is weer zaterdag dus tijd voor de nieuwe uitdaging van DutchCardLovers. Deze keer verzonnen door Anja, namelijk gebruik lintjes op je kaart, hoe en wat mag jezelf weten als er maar lint op je kaart te vinden is. Je kan nog op het DCL blog tot vrijdag 18.00 uur meedoen met deze uitdaging.

De sponsor van deze week is Digital Delights die een waardebon van $5.00 beschikbaar stellen.

Dit is mijn uitwerking van de kaart een bloem gemaakt van lint.
Gebruikte materialen; witte kaart, stempels van Basic Grey en van Whimpsy stamp, lint, twine wit, designpapier, een randpons, parelsteentjes en een brad.

Gisteren was ik erg beroerd, dus kon wel wat leuke post gebruiken en die kwam er dus ook. 
Had bij Card en Wishes op facebook meegedaan door een reactie achter te laten, bij de gehaakte kerstboompjes die Ingrid gehaakt had, dan kon je die winnen. Yes ik had ze gewonnen, dus ze kwamen echt op het goede moment. Ze zijn in het echt nog mooier. Ingrid onwijs bedankt ben er super blij mee en ga ze denk ik in de boom hangen i.p.v. te verwerken ergens op want ze zijn te mooi.

Bedankt voor je bezoekje op mijn blog, Liefs Yvon


5 opmerkingen:

  1. wat een leuke post heb je gehad. Leuke uitdaging met lint, mooi kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die boompjes! En je kaart met de lintbloem vind ik erg gaaf, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje heb je gemaakt Yvon ik vind die bloem prachtig. Enne die boompie's ikke is jaloers misschien moet ik toch maar gaan haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog! Hartstikke leuk. Dit is ook een heel mooi voorbeeld van lint gebruiken op je kaart. Prachtig die bloem, zeer geslaagd. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...