zaterdag 24 november 2012

Kaartensketch 5 ScrapPlezier, DutchCardLovers #165 en verrassingspakket

Welkom Hilde en Nelleke nieuwe volgers van mijn blog.

Het is weer de 24ste van de maand dus op het blog en forum van ScrapPlezier staat weer een nieuwe sketch van mijn hand. Bij minimaal 5 deelnemers wordt er een winnaar gekozen, afgelopen keer was dat Sylvia. Sylvia nogmaals Gefeliciteerd.

Dit is de sketch en mijn uitwerking va deze maand op het blog van ScrapPlezier staan nog uitwerkingen van andere Dt leden.


Deze kaart zou ook goed geweest zijn voor afgelopen week bij DCL gebruik geen kerstpapier op je kerstkaart, nou dit is dus ook geen kerstpapier.
Gebruikte materialen: witte kaart, designpapier van Kaisercraft gipsy sisters, stempel hulst en tekst (geleend), rode ballen geponst een gouden borduurdraadje en een blokje blauwe inkt. 

Het is ook weer tijd voor een nieuwe challenge bij de DutchCardLovers, deze week is de challenge verzonnen door Marjan. Gebruik een of meer brackets op je kaart, hoop dat er net zoveel deelnemers komen dan vorig keer, toen waren er maar liefst 60 deelnemers dus moeilijk om daar een top 3 uit te kiezen (wat toch gelukt is).
Natuur;lijk is er ook deze week weer een sponsor namelijk  Jane Creative die een leuke prijs beschikbaar stelt

Gebruikte materialen: witte kaart, designpapier van Authentique Celebrate, rode gestempelde brackets,knopen, witte twine, tekststempel en zwarte inkt voor de randjes.

Net bracht de post nog een verrassing pakket wat ik via het sa forum had overgenomen voor 25 euro van Hilde, wow wat een pakket zeg en zo mooi, het papier ligt nog wat dik en dubbel dus niet alles staat er volledig op. Wil wel vaker zo`n pakket overnemen en er zit lekker veel kaisercraft embellisments bij dus ben helemaal in mijn nopjes.




Bedankt weer voor je bezoekje op mijn blog, creatieve groetjes Yvon.


8 opmerkingen:

  1. supermooie uitwerking van de sketch Yvon en ook je andere kaartje vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch en mooie uitwerking Yvon!Je kaartje vd DCL vind ik ook erg mooi. Je pakket van Hilde ziet er yummie uit! Veel plezier ermee,maar dat zal wel lukken;p
    Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie pakket je kunt vooruit voorlopig
    Vindt de sketch ook leuk en je uitwerking ervan .Heb hem even opgeslagen
    Ook je kaart voor dcl is mooi gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaarten Yvon! en wat een gaaf pakket, de vliegtuigjes van hout zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige brackets kaart Yvon! En ik kan me voorstellen dat je smult van zo'n pakket!!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eeen leuk papier heb je gebruikt voor je kaart. Super. Leuke sketch en kaart. Gaat je g oed af. ;)
    En je verrassingspakket is geweldig, super leuke spullen. :) Veel plezier ermee. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf je uitwerking van de sketsch!ik vind het zo knap he dat jij zelf een sketch kan maken, lijkt mij ook echt leuk om eens te proberen:)
    waaaah wat een super pakket heb je overgenomen van Hilde, ik ben telkes nèt weer te laat hihih..
    je zal hier vast echt veel plezier van hebben!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig pakket Yvon, ik zie ook dat mooie winterpapier van Bo Bunny en de mooie lijn periwinkle van KaiserCraft, jij kan vooruit zeg. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...