zaterdag 27 oktober 2012

DCL#161 en 5 jarig bestaan van ScrapPlezier

Vandaag een super leuke uitdaging bij DCL, waar ik in het begin zoiets had van oef die is moeilijk. Maar heb laatst een workshop gedaan en daar was ook een lantaarn maken bij, heb niet het workshop materiaal genomen omdat er magnolia`s bij zaten. Tja en daar heb ik totaal niets mee dus heb mijn eigen uitvoering gemaakt met het workshop patroon als basis.

De challenge is dus maak iets met lampionnen, lantaarns, etc. laat je inspireren door onderstaande foto.


Natuurlijk kan je ook weer een prijs winnen gesponsord door onze eigen dt lid Marjan. De prijs is twee sets stempels of een naamstempel.

Dit is mijn lantaarn, waar in het begin dus van alles mee mis ging, of eigenlijk met de sneeuw. het tuutje vloog namelijk van mijn flesje af toen ik de sneeuw op een kerstboompje aan het brengen was, boompje naar de mallemoer, incl. een kant van de lantaarn want daar zaten spetters op, dus blij was ik niet. Toen heb ik het i.p.v. met sneeuw maar met een paperpen gedaan. Het patroon van de lantaarn heb ik via deze site, van Sandra.


 Gebruikte materialen; bordeaux kaartpapier, designpapier dak van kaisercraft Turtle Dove, sneeuw stans en kerstboom stansvan Marianne design, bolletjes lint, zilveren lint, zilveren belletjes en bedel, stempels van Trimcraft, wite inkt, witte paperpen en binnenin staat een theelichtje op batterij.O, ja ingekleurd heb ik met aquarelverf.




Trouwens ScrapPlezier viert feest want ze bestaan 5 jaar, Iedere bestelling die eindigt op een 5 of 10 in de periode van 26/10/2012 tot 31/10/2012 krijgt 5%korting.
Helena GEFELICITEERD met je 5 jarig bestaan van je internetwinkel ScrapPlezier.

Bedankt voor je bezoek en tot ziens, liefs Yvon
I


9 opmerkingen:

  1. ik vind em erg schattig je lantaarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind 'm prachtig! vooral die poes op de slee is erg leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt hem prachtig geworden Yvon, wel balen dat alles zo tegen zat met die sneeuw maar gelukkig heb je het goed op kunnen lossen. :)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is een mooi geheel geworden hoor balen van de sneeuw maarje hebt het prima opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig deze lantaarn Yvon, daar zitten heel wat uurtjes in volgens mij...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Origineel lantaarntje. Heel schattig en sfeervol. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooooooooooi ! Heel sfeervol, prima geslaagd.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...