maandag 15 oktober 2012

5x Halloween gemaakt en kerstshow

Vandaag nog 5 halloweenkaarten gemaakt, lekker scarry zeg.






Vanmiddag zijn Petra en ik wezen high tea-en bij intratuin en ik zag zaterdag al dat de kerstshow open was dus zijn er extra vroeg heen gegaan om de show eerste bezoeken, ben je In Weert dan is deze kerstshow de moeite waard om ene bezoek te brengen eindelijk na 2 jaar dan weer ene super mooie kerstshow.Een kleine foto impressie de rest moet je echt zelf gaan zien.







Bedankt weer voor je bezoek hier, Liefs Yvon



7 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon
    Zo jij bent op de Halloween toer hele mooie kaarten heb je er voor gemaakt.Leuk dat je wat foto's van de kerstshow erbij hebt gezet ziet er gezellig uit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaarten Yvon en die intratuin ziet er weer heerlijk uit, moet ik ook gauw maar eens weer naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvon , gave Halloweenkaarten !! Wat een leuke stempels .... En binnenkort ga ik ook maar eens naar onze kerstshow bij Intratuin. Altijd leuk .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi yvon,
    ik heb weinig met Halloween, maar deze kaartjes zijn wel erg leuk! de kerstshow ziet er heel sfeervol uit...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad altijd een heel sfeervolle tijd bij Intratuin.
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhhhhhhhh I love all!!!!
    your work is amazing! :D

    much kisses

    love Miss Murder
    I hope You Follow Me
    http://missmurderblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een prachtige kaarten .... uhhh ikke ben bijna jarig :-)

    En die kerstshow lijkt me ook wel erg mooi als ik zo de foto's zie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...