zaterdag 20 oktober 2012

DCL #160

Het is weer DCL tijd alweer de 160 ste uitdaging, geweldig gewoon. Vorige week waren er weer super veel en mooie inzendingen. Dus hoop deze weke ook weer. De uitdaging voor deze week is  van Angèle en ze vroeg ons om een traktatie te maken. Vond hem pittig deze uitdaging omdat ik sowieso al uit de kleine kinderen ben. Maar het is me toch gelukt.

De sponsor van deze week is Scrapbookzolder, die een kadobon beschikbaar stellen van 10 euro.

Dit is mijn traktatie geworden een kerstboom met binnenin een doosje waar je wat lekkers, geld of ene klein cadeautje in kan stoppen.

  
 Tussen de kerstbomen in zit het doosje.
Detail foto`s.


Gebruikte materialen: Cardtsock Vanilla,  Design papier Turtle Dove French Hen, Partridge,GeeceSwans,  Label To Fromsstempel Merry ChristmasGouden embossingpoederwashi tape Goud, pearls red en pearls, stansen decorative florisch de rest is uit eigen voorraad.

Bedankt voor je bezoek, ga vandaag weer lekker van het weer genieten, belooft weer een mooie dag te worden. Fijn weekeind iedereen.

Liefs Yvon


8 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan en super om te geven Yvon. Dat vind ik altijd zo leuk en fijn om te doen.

    Groetjes en sterkte met de donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou, 3 maal is scheepsrecht, ook hier nog even een berichtje dat ie schitterend is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie traktatie Yvon, die kerstboom is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kerstboom-traktatie! Super om te krijgen...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige traktatie, erg leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvon
    Mooi gemaakt heel leuk met het doosje erin.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey yvon , ik zou je graag een mailtje sturen maar kan je email adres niet meer terug halen.
    misschien kun je mij mailen, als je dat wil, zodat ik je kan mailen?
    anitadehooge@gmail.com

    groetjes
    anita de hooge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend is dit.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...