maandag 8 oktober 2012

Heel veel kaarten en de DCL challenge #158

Hier weer mijn DutchCardLovers kaartje, beetje laat maar heb een druk weekeind gehad. De opdracht was deze keer van Miriam. Maak een herfst of Halloween kaart.


De sponsor van deze week is Het Witte Luik met een waardebon van 10 euro.

Je kan nog tot vrijdag 18.00 uur je kaart inzenden op het blog van DCL.

Ik heb er een Halloween kaart van gemaakt. Natuurlijk in de traditionele Halloween kleuren.

Verder ben ik zaterdag met Margo op pad geweest we hebben een scrapdag gevolgd bij Scrap & More. Bij aankomst werden we ontvangen met koffie/thee, plakje cake erbij en onze scrapdag kon beginnen. Maar liefst 3 workshop, ik kan nog niets laten zien, want natuurlijk krijg je zoiets niet af. Margo en ik besloten dan ook om maar met ons eerste project bezig te blijven. heb dit al eens gemaakt in 2009, deze foto is van 2009. wil je hem helemaal zien klik dan op de link http://stampidoe.blogspot.nl/2009_09_01_archive.html, nu hebben we er een vintage draai aan gegeven, dus met mooi papier van Maja design en het origineel is met magnolia afdrukjes maar ja daar heb ik niets mee dus ga ik er foto`s in verwerken. de andere 2 pakketten zitten nog in de verpakking die volgen dus nog.

Zaterdag was het worldcardmakingday en op het forum van de scrapotheek werd hieraan meegedaan. Monique zorgde zaterdag voor verschillende leuke opdrachten (waarvan ik er s`avonds nog 2 heb gemaakt, maar wel in totaal 5 kaarten. Dus veel te laat naar bed. Op zondag om 10.00 uur gingen we verder met uitdagingen van Monique, Janneke, Ingen, Irene en ikzelf. Kortom een geslaagde dag. Ik heb bewust gekozen om kerstkaarten te maken daar ik er altijd veel moetmaken.




Bedankt weer voor je bezoek,  Scrap groetjes Yvon


6 opmerkingen:

  1. wauw Yvon hele mooie kerstkaarten heb je gemaakt en super veel in en keer.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een collecte, enorm!!Leuk!
    Je kaart van DCL, vind ik heel erg mooi!!
    Je kan je bericht al weken van te voren klaarzetten hè?!!!! Wel zo leuk toch allemaal tegelijk, nou ja, allemaal....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw je halloweenkaart vind ik geweldig! Wat een mooie kleuren en papiertjes. En dat spinneweb vind ik te gek! ERG mooi gedaan en super op de kiek gezet.
    Wat heb je al veel kerstkaarten joh. Ik ben er gisteravond mee begonnen. Het wordt heel basic en voor het eerst werk ik in series!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo hee, jij bent goed bezig geweest! Kaart voor DCL is lekker spooky en qua indeling ook top! Maar het jurkjeskaartje viel me ook meteen op, super!
    En net als José zijn mijn kerstkaartjes dit jaar in series gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, jij bent druk geweest zeg, ziet er goed uit, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...