vrijdag 26 oktober 2012

Niet veel gedaan deze week

Maar ja was ook niet echt in de stemming. Afgelopen woensdag kreeg ik namelijk smiddags ene colonoscopie (darmonderzoek), Dinsdag dus de heel dag licht verteerbaar eten mogen eten, vanaf 18.00 uur niets meer dan drinken en 1 liter laxeermiddel (weet wel wat leukers), op dinsdag weer 1 liter moeten drinken van dit overheerlijke goedje (dus niet). mijn darmen zagen er goed uit maar ze hebben evengoed 2 bioptie`s gedaan waar ik woensdag de uitslag van krijg.

Nou gisteren dus weer gaan eten en smiddags een lo gemaakt, Van een wat oudere kerstlijn ( Tis the season Kaisercraft,2010) deze kerst lo gemaakt. Naar aanleiding van de sketch van oktober op het forum van ScrapPlezier. Iedere 10de van de maand staat er een nieuwe sketch op dit leuke forum, waar je ook nog eens ene prijs mee kan winnen, dus als je zin hebt, neem gerust eens een kijkje op het forum
Foto heb ik genomen van de kerstshow bij een tuincentra die dus super past bij het mooie papier.

Dit is de sketch die je nog tot 10 november kan plaatsen op het forum van ScrapPlezier.

Dit is mijn uitwerking ervan. 
 Gebruikte materialen: craft cardstock, Tis the season papier van kaisercraft GIFTCHOIR ORNAMENT,  ST.NICK, SLEIGH, washitapeTwine brownclear embossingpoeder,
 Ranger inkt tea dye, de rest komt uit eigen voorraad.

Enkele detail foto`s.



Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, Liefs Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Wat een vervelende onderzoek en dat drankje is zo goor, ik kreeg het echt niet weg, word alweer misselijk bij de gedachte, bah.Hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt te horen, duimen gaan op turbostand.
    Leuke layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gadver, ja heeft eega ook een keer gehad dat onderzoek. Hoop dat het een goeie uitslag voor je is.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...