zaterdag 13 oktober 2012

DutchCardLovers #159

Hoi lieve bloggers, Vandaag een mooie challenge met een diepere betekenis. De challenge is verzonnen door Margot. Oktober is de maand van pink Ribbon, dus gebruik knal rosé op je kaart. 
Sta dus even stil deze maand bij Pink Ribbon en mensen met borstkanker.



Deze week wordt de prijs  gesponsord door Scrapcorner. je mag als Winnaar een naam stempel naar keuze uitzoeken.

Dit is de kaart die ik gemaakt heb, bij mij staat de kaart in het teken van Pink Ribbon, omdat ik helaas in mijn naaste omgeving diverse mensen ken met borstkanker. Als eerbetoon aan hun heb ik deze kaart gemaakt.

Gebruikte materialen; gebroken witte kaart, gestanste roze papier en rosé strikje van Pink Ribbon, roosjes, een soort van kristal takje en de tesktstempel  "Pluk de dag". Helena bedankt voor je stansjes.

bedankt voor je bezoek aan mijn blog, liefs Yvon



9 opmerkingen:

  1. Ja het is een mooie gedachte en de challenge vind ik gaaf. Hele mooie kaart. Prachtig de ribbon en de pin met roosjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Yvon, hopelijk kunnen je dierbaren hier kracht uit putten.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kaart super, helemaal in stijl met de uitdaging maar ook met het thema Pink Ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms is eenvoud heel sterk, vind het een hele lieve kaart!
    Heb de ballen verstand van kaarten maken, maar resultaat is super!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en subtiel gedaan! de gedachte erachter ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...