dinsdag 30 juni 2015

Kaart voor mijn jarige fitness instructrice...

Vorige week vrijdag was Bregt mijn fitness instructrice jarig, 26 zomers jong is ze geworden. Als groep zijnde hadden we allemaal wat bijgelegd en zo werd ze verwend met overheerlijke chocolade. Zelf had ik namen`s de heel groep ook nog een kaartje gemaakt en dat is deze geworden, heb hem gecast van het SU-per challenge blog #95. lekker vrolijke kleurtjes voor een vrolijke meid.


De kleuren zie ik nu zijn ook nog eens bijna gelijk, dit is per ongeluk gebeurt, want vindt dit een mooie kleuren combi en island Indigo is een van mijn kleurtjes.

Een warme groet vanuit het Tropische Nederweert, Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zie ik hier!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Yvon! Leuk dat je ook in deze tropische hitte onze challenge weer hebt gevonden, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verjaardagskaart Yvon. Bedankt voor het meedoen bij Super Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje. Bedankt voor t meespelen met de SUperchallenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...