zondag 14 juni 2015

HI & een baby kaart

Vorige week bij Rosalien, productief geweest, want deze 2 kaartjes heb ik ook nog gemaakt bij haar, even heerlijk gespeeld met 2 nieuwe stempelsets van Stampin Up die ikzelf nog niet heb, (is altijd leuk). Natuurlijk ook met de nieuwste kleurtjese n papiertjes gewerkt, heerlijk om te doen.

HI is een heerlijk vrolijke kaart met een flapje en de babykaart is een techniekkaartje, wat ik zo
nader uitleg.



 De binnenkant van de kaart ook meteen wat opgefleurd.

De babykaart, daar heb ik gebruik gemaakt van de stempelset I think you`re great (de set hieronder en dan de linkse stempel onderin) en een dichte stempel in dit geval een eendje, (uit de set Something for baby).
Ik heb gebruik gemaakt van de inkt kleuren Delightful Dijon en Island Indigo, jawel hoor geen Cumcumber Crush, want blauw en geel wordt groen en toevallig net de goede kleur groen.
Dep op de grote stempel de Island Indigo inkt en op het eendje de Delightful Dijon inkt. Druk dan het eendje op de andere stempel en druk dan de eendjes stempel af op het papier, ik heb dit vijf keer herhaald.
Om de kaart tot een mooi geheel te brengen heb ik op Cumcumber Crush de ondergrond stempel afgestempeld deze keer wel met de  Cumcumber Crush inkt, en de kaart afgewerkt met een hartjespons, washitape en een tekst label.

Een hele leuke techniek om te doen.

Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...