dinsdag 2 juni 2015

Finn


Een vriend van Dylan heeft een zoon gekregen, dus Dylan vroeg me om een geboorte kaartje te maken voor Finn, bij deze dus.

Heb deze keer 2 challenge`s bij elkaar gevoegd op 1 kaartje, omdat ik de challenge`s zo leuk vond het het scrappen/kaarten  maken even wat moeilijker gaat. Heb namelijk een ontsteking onder in mijn oksel (helaas niet van het scheren) want dan wist ik wel waarvan het kwam, nee deze zit helaas heel diep van binnen en is vorige week open gemaakt door de huisarts, dus 2x per dag schoonspoelen en een pleister erop plakken, helaas begin ik nu wat pleister uitslag te krijgen (past wel een beetje bij die babykaart luieruitslag/pleister uitslag, haha), maar het moet afgeplakt worden omdat de wond nog te groot is. Laatst van de week misschien toch nog maar even laten controleren voor de zekerheid. maar het is me toch gelukt om deze kaart te maken.

De challenge zijn bij de Dutch Card Lovers #233 maak een kaart met één enkele afbeelding in een kader en bij het blog van SU-per challenge #90 heb ik gebruik gemaakt van de leuke sketch.

Ik vindt hem zo cute geworden, hopelijk de ontvangers ook.

Lieve Groet Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Nou Yvon , ik vind hem super!
    Mooie kleurencombinatie!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh deze heeft een hoog schattigheidsgehalte, zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een superleuke kaart Yvon en beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet zeker dat ze dit supercute vinden, wat een gaaf kaartje! Leuk dat je weer meedoet met DCl, Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een leuk kaartje Yvon en wat naar om te horen. Hopelijk ben je er snel vanaf. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...