woensdag 3 juni 2015

Verjaardags-kaart en enveloppe voor Amy...

Twee blogberichten vandaag, omdat Amy jarig is en ze nu haar kaart en speciale cadeau enveloppe ontvangen heeft.
Met de eerste kaart doe ik mee het blog van the Paper Players #247 tic-tac-toe, met andere woorden kies een schuine of rechte rij van deze bingo kaart, met de 3 items die je op je kaart verwerkt.
Ik heb gekozen voor  Birthday-Embossing-Flower

 En enkele detail foto`s.



Met deze geschenk enveloppe doe ik mee met de challenge op het blog van TGIF CTD01 Kies 2 items uit de lopende challenge, ik heb gekozen voor de sketch en de kleuren


Mijn uitwerking van deze opdracht, de cadeau enveloppe.

Details van de geschenk enveloppe met een schuifband, waarop de tekst "van Harte
Gefeliciteerd "staat gestempeld.

Lieve Groet Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !
    Die enveloppe is ook super leuk !
    Goed idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for playing at TGIFC!!! This turned out so cute, love the hearts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart, vooral die met Fellow erop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love all the details..so pretty. What a sweet envelope,too. Thanks for playing along with my tic tac toe challenge this week at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a very sweet card. Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome job combining the challenges! Thanks for playing along with this weeks TGIF REMIX!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow what amazing details! You've used some beautiful dies too! Thank you for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...