zondag 14 juni 2015

6 Happy Birthday

 Nu dan mijn echte inzending voor het 6 jarig bestaan van het Dutch Card Lovers #234, de vorige was natuurlijk een geintje, haha. Volgens mij is dit het langst lopend Nederlands challenge blog, zover ik, nu weet. Vindt het dan ook geweldig dat ik er ook ruim 2 jaar dt-lid van ben geweest.
DT-leden GEFELICITEERD met dit 6 jarig jubileum, op naar het 7de jaar.


Binnenkant van de flap waar ik de felicitatie wens in heb gestempeld, ben een beetje in de flapjes mood met kaarten maken, haha.

Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet met onze jubileum challenge! Ja, jij was twee jaar lid en zo leerde ik je kennen, al was het maar kort, maar leuk! Je kaartje is echt geslaagd, dat flapje enzo, heel erg feestelijk! Fijn dat je meedoet, Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook leuk Yvon, met zo'n flapje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Yvon met dat flapje en leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...