woensdag 3 juni 2015

Yes, Amy is 26 jaar geworden

Mijn vraag aan de kinderen voor moederdag was enkele foto`s, hoefde ze zelfs niet afgedrukt te hebben, als ik maar wat mooie foto`s zou krijgen. Dit is er dus een van, haha Dylan en Amy op de kiek, voor moeders.

 Maar natuurlijk si dit blogbericht gewijd aan onze dochter Amy die vanmorgen om 7.35 1989 ter wereld kwam, na een zeer zware bevalling. Is het geen pracht van een meid geworden. Amy ik (denk wij,pap en ik) zijn trots op je, wat je toch maar weer bereikt hebt de laatste paar jaren, opleiding tot verzorgende IG bijna afgerond, meteen al een vast contract. Meid je komt er wel.
Liefs en gefeliciteerd, mam.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met en voor Amy.Mooi staat ze op de foto.Schitterend met de waterval op de achtergrond.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...