woensdag 17 juni 2015

Just fot You

Gisteren aan begonnen en net afgemaakt deze leuke klaar, wat eigenlijk niet mijn kleuren zijn, maar toch vind ik hem heel mooi van kleur. Hoe raar kan een mens zijn.  Komt denk ik omdat ik de sketch waarmee ik heb gewerkt zo geweldig mooi vond, met dank aan het SU-per challenge blog #93.
Heb ook gebruik gemaakt van de opdrachten van het TGIF Challenge blog #gifctd01. Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Work of Art, de kleuren Blushing Bride en Blackberry inkt en de butterfly thinlits.

 Dit is mijn uitwerking van deze vrolijke kaart geworden.




Lieve Groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi ! Mooie kleuren en leuk die vlinder erop . Tof dat jij me nu ook volgt !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer Yvon.
    dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje! Gezellig dat je meedeed aan de SUperchallenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...