woensdag 15 juli 2015

Just for you en TOP 3 bij het SU-per challenge blog


Vanavond dit kaartje gemaakt op de valreep voor het SU-per challenge blog. De spullen lagen al een dikke week op mijn werkplek, alleen het kwam er niet van, nee, geen vakantie gehad hoor, de fut niet om iets te doen. Die is er de laatste weken behoorlijk uit moet me dwingen om iets te doen. Al heb ik niet stil gezeten want de laatste 2 weken heb ik ook de laatste hand gelegd aan mijn Denemarken album, waar ik in het voorjaar op scrapweekend al mee begonnen was en nu kan ik zeggen het is KLAAR, de vlag kan uit. (zie volgend blogbericht).

Deze kaart moest ik vanavond van mezelf dus afmaken ook omdat ik zag dat ik in de top 3 stond bij dit leuke blog, dus met trots zet ik zo de top 3 badge onderaan mijn bericht met een verwijzing van mijn top 3 kaart.
Deze keer weer een leuke kleuren uitdaging, die doen het altijd goed, gebruik de kleuren van onderstaande afbeelding.
Deze mooie vlinderkaart heb ik ervoor gemaakt. ben verliefd op deze stempelset, wie niet.


Als je op deze link klinkt kom je bij de kaart terecht, waarmee ik in de TOP 3 stond van 
challenge #93

Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje, en inderdaad mooie stempelset !
    Ook de kaart in de top drie is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is mooi . Proficiat met je top 3 plekje !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je top 3 plaats. Ook deze kaart is weer erg mooi. Bedankt voor het mee doen met de SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...