zaterdag 18 juli 2015

Happy Birthday

Net deze leuke mannenkaart gemaakt heb ik weer wat op voorraad, ben druk bezig mijn voorraad omhoog te krikken. De sketch van het SU-per challenge #98 blog kwam hierbij goed te pas, of sketch, de opdracht was CASE It. Wat is CASE IT, nou je maakt gebruik van de sketch, of kleuren, of stempels, of embellishments die op het voorbeeld gebruikt zijn. Ik heb gebruik gemaakt van de sketch en er mijn eigen draai aan gegeven. De kaart om te Case`n was er een van Gonny, SUper gedaan, dit is wat ik ervan heb gemaakt een stoere mannenkaart.


Mijn uitwerking, was wat lastig te fotograferen daarom 4 foto`s, helaas begon het al iets te schemeren dus heb de kleuren bij moeten werken, maar de echte SU-ers weten hoe dit papier er in het echt uitziet, althans dat denk ik, want het komt uit een geweldig mooie paperpad.



Lieve Groet Yvon...

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie stoere kaarten zijn dit en wat leuk met dat rondje, ik heb die stans ook, moet 'em nodig eens gebruiken als ik zie wat voor moois jij ermee maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaarten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk. Lekker stoer. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...