vrijdag 17 juli 2015

Just for you


Aangezien het voor mij nu toch te warm is en ik te weinig adem buiten krijg, ben ik heerlijk aan het fröbelen gegaan, deze kaart is net op tijd voor de uitdaging van het DutchCardLovers blog #236 .
De opdracht was deze keer een zeer leuke sketch,die ik met plezier heb gemaakt. je moet je tijd toch om krijgen op zo`n warme dag als vandaag.
En met deze kaart wil ik meedoen met het blog van TGIF C12, gebruik iets nieuws, nou daar kan ik kort over zijn alles is uit de nieuwste catalogus van Stampin Up en deze libelle is nu al mijn favoriete stempel, ben dan ook dol op libelle`s.
Ben zelf heel tevreden met deze leuke kaart, waarvoor ik al een bestemming weet.

Lieve Groet Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk zomers kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Yvon, leuk dat je meedoet. :)
    Super kaartje. Deze set is ook één van mijn favoriete stempels. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I just love the little dragonfly!! Lovely!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Yvon, mooi kaart meid, lekker zonnig! Leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige uitwerking van de schets. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...