donderdag 16 juli 2015

Yesyesyes, mijn album is klaar


Eindelijk hij is klaar mijn boekwerk, van Denemarken. het laatste scrapweekend aan begonnen, (maart 2015) en gisterenavond eindelijk de laatste foto`s erin geplakt. De foto`s van Denemarken 2003 eindelijk allemaal verwerkt, sommige had ik al Lo`s van gemaakt maar die heb ik los getrokken en van sommige lo`s niet die zitten in Amy`s of Dylan`s album, dus die foto`s ontbreken, want ik had toen nog geen digi camera, die kreeg ik helaas eind 2004 pas. Een boek met allerlei, flapjes,
pockets etc.

Natuurlijk met dank aan Maaike die ervoor heeft gezorgd dat wij Dorine, Karin en ik zo`n mooi boekwerk konden maken. Maaike nogmaals BEDANKT hiervoor. We weten inmiddels ook al wat we het volgende scrapweekend gaan maken wederom een geweldig boek, haha welke foto`s (wordt vervolgd).












Met dit album wil ik meedoen aan de uitdaging op het blog van Cards & Scrap

Liefs Yvon...

13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend album.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig album Yvon, wat een hoop foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk , maar super mooi !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Yvon! Supermooi geworden zo!! Kan het album nu nog fatsoenlijk dicht of blijft het openstaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk valt dat openstaan best mee Maaike, ik neem hem de 15de mee. Ben nog aan het twijfelen wel of geen band erom hoeft in principe niet.

      Verwijderen
  5. Helemaal top gedaan Yvon.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi zeg, misschien kan ie ook nog meedoen met onze kwartaal challenge ??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel mooi uit, heerlijk na 12 jaar je album gemaakt. Moet echt goed voelen. Ziet er uit als een schitterende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig wat mooi zeg, wat een werk, maar wat een super herinnering aan een heel mooie vakantie volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat een mooi foto boek, ben je vast wel even mee bezig geweest. Wel erg leuk om zo terug te kijken naar je vakantie! Een aantal foto's komen mij bekend voor, wij zijn ook al eens in legoland geweest met de kinderen en leuk om te zien dat andere mensen bijna dezelfde foto's maken.
    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gedaan Yvon! Ziet er super uit! Leuk dat je meedoet bij Cards and Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi vakantie album hoor!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig album Yvon ! Ik ben volger geworden omdat ik hier vast inspiratie kan vinden om mijn 100den foto's die al maanden liggen te wachten in een projectje te verwerken :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...