vrijdag 27 juni 2014

Muzikale Vrijdag #66


Vandaag en morgen is het nationale Jazz dag dus deze muzikale vrijdag staat in het teken van Jazz en dan kom ik toch echt bij ene van mijn favoriete jazz artiesten uit. Dus kort door de bocht  dat is voor mij toch echt Caro Emerald. Er zijn vast grotere jazz muzikanten maar zei is het voor mij helemaal, lekker lazy jazz music. Vindt het niet het mooiste nummer van Caro , maar vanaf dat ik haar eerste single hoorde was ik verkocht, zelf vindt ik "a man like this"een van de mooiste nummers, toch wil ik dit nummer met jullie delen.
Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Dat heb ik nou niet, ik ben niet zo kapot van haar :-(
    Terwijl ze toch wel groot is in veel landen!!

    FIJN WEEKEND!!! (vandaag is CAPS LOCK day ;-)) vandaar de koeienletters :-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig voor haar smaken verschillen, ik had meteen vanaf het eerste moment dit is het gevoel.
      FIJN WEEKEND...

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...