dinsdag 3 juni 2014

En dan staat onze wereld stil... (leesboek) en Amy 25 jaar

Vandaag viel mijn bestelde boek op de deurmat, "En dan staat onze wereld stil...", had een stukje in de vriendin (3 maanden oud) erover gelezen, dit boek sprak me zo erg aan, dat ik het MOEST hebben.

Het gaat over Joeri toen 16 jaar oud,die er na een beenbreuk achter komt dat zijn nieren niet goed meer werkt, en hij dus een donornier nodig heeft. Marion de moeder van Joeri heeft dit boek hierover geschreven en de opbrengsten gaan naar de nierstichting (ze is nu uit de onkosten wat natuurlijk heel fijn is, want dat betekent dat het boek dus ook al vele malen verkocht is.)
Het is een fijn , lekker leesbaar boek , maar helaas ook heftige kanten eraan, maar gelukkig met een goede afloop. Marion Hamerling - Maurik is de schrijfster hier vindt je de link van haar website waar natuurlijk het boek ook te bestellen is.

Normaal gesproken schrijf ik pas iets na het lezen van een boek, maar dit is zo`n belangrijk boek ook om een donorregistratie in te vullen dat ik er nu al iets over schrijf, zodra ik het boek uit heb volgt er een vervolg.
Mocht je nog niet als donor geregistreerd staan en denk je toch ja ik wil, dan klik je hier.
Zelf ben ik al 31 jaar donor, Iedereen in Huize van Heugten is donor, maar johan het langst, verschil moet er zijn, door hem ben ik dus ook donor geworden.

25 jaar geleden werd onze Pipi Langkous geboren, eh ik bedoel natuurlijk Amy. vanmorgen deze foto maar op Facebook geplaatst. vanavond gaan we lekker uit eten en glowgolf spelen. ben benieuwd , camera gaat natuurlijk mee maar kijken of het goede foto`s worden geloof er niet veel van.
Amy is al vanaf jonge leeftijd verzot op midgetgolf, nu wilde ze zo graag ene keertje glowgolf doen, zei ze nog ja sta ik daar met mijn 25 jaar op de glowgolfbaan, maar er waren nog enkele ouderejongere. Super leuk om te doen alleen zouden ze er wel airco mogen hebben was er behoorlijk warm. gelukkig had ik een hempje aan. Van te voren eerst super heerlijk gegeten bij de weerterbergen (roompotpark) in weert dus en daarna de glowgolf.
  De onderste 3 foto`s zijn met flits gemaakt dus dan is er weinig glow te zien.



Zonder flits dus veel glow, is dezelfde dus als hierboven, gaaf effect he je had dus ook echt glow balletjes, zelf de potlood gloeide op.
Liefs Yvon....

2 opmerkingen:

  1. Ohhh wat gaaf dat glow golfen !!!!! Midget golf heb ik ook altijd fantastisch gevonden, ook al kan ik er niet veel van :P
    Nog gefeliciteerd met je super gezellige dochter !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel bijzonder boek lijkt me dat! Mijn leeslijst is onderhand zooooo lang als de Chinese muur ;-) Maar wil hem wel een keer lezen.
    Gaaf dat gloweffect, vooral die laatste foto, heel mysterieus effect heeft dat!
    Lasergamen is ook zo super, zolang je maar in het zwart gekleed bent zien ze je niet zo snel, maar alle witte dingen lichten heel sterk op. Dus iemand die lacht is het net alsof je een wandelend gebit ziet, best lachen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...