maandag 16 juni 2014

Zo, heb het leesboek ën dan staat onze wereld stil"uit.

Sorry, heb het leesboek al een week geleden uitgelezen, maar kwam er niet aan toe om het op mijn blog te zetten.  Ben dan ook vanaf woensdag weggeweest, dus daarvoor, van alles regelen, koffer pakken etcetc.

Maar dit leesboek maakte me stil, ontroerde me, heb er zelfs een potje mee gejankt. Met name wat Joerie en zijn familie hebben moeten doorstaan en toen dat Joerie`s opa was overleden brak ik toch even. En heb ik een potje zitten te huilen, ook omdat het veel verdriet meebracht,met het gemis van mijn eigen moeder die 12 juni dus 78 jaar zou zijn geworden maar al 12.5 jaar geleden gestorven het.
Marion heeft dit boek heel knap, mooi en zeer ontroerend geschreven, vond het met name zo knap dat ze het zo goed kon verwoorden, maar denk dat dit ook ene vorm van verwerken is geweest. Dus een aanrader voor iemand die een boek wil lezen, wat je aan je hart gaat over een ernstig zieke jongen die uiteindelijk een donornier van zijn oma krijgt. Inmiddels hebben ze het boek geheel bekostigd en gaat de hele donatie van dit boek naar de nierstichting dus ik zeg DOEN.
Dus hierbij nogmaals de site en het kaartje wat bij het boek zat, waarop je meer over alles kan lezen.
En dan staat onze wereld stil klik op de link en je komt vanzelf op Marion haar site.
Veel leesplezier zou ik zeggen en doen dit boek,
Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Lijkt me zeer indrukwekkend!!

    Schrijf hem op mijn Nog-Te-Lezen-Lijst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...