vrijdag 13 juni 2014

Muzikale Vrijdag #64

Zo, ook al ben ik even niet thuis, de muzikale vrijdag gaat evengoed door. Zit momenteel in Ellecom bij een vriendin en morgen hebben we een Stampin Up event in houten vandaar dat ik dus al vanaf woensdag weg ben. Johan is ondertussen aan de gang/ overloop en trapgat bezig, steenstrips afbikken, plafonds eruit en kijken of de muren gestuct moeten of niet, hoop dat alles meevalt en ik zondag in ene stofvrij huisje terug kom. Dat is dus de reden dat johan dat nu doet, omdat ik met mijn longen niet tegen de stof kan. Dus dit event kwam precies op het juiste moment.

Maar over tot de muzikale vrijdag van vandaag. Welke muziek vindt je echt niet om aan te horen, zou, het plaatje hierboven zegt het al. De grootste nachtmerrie aller tijden zijn de Duitse schlagers, die thuis vroeger vaak te horen waren, misschien dat ik er daarom zo`n hekel aan heb. dus ik kies voor een van de meest afgrijselijke Duitse muziek artiesten die er bestaan. voor mij dan, er zullen heus wel mensen van houden.
Heb hem zelf niet geluisterd, dus dat zegt genoeg, haha.

Fijne dag nog als, dat het lukt na het horen van dit liedje,  Groetjes Yvon...


1 opmerking:

  1. Nee hoor ik klik hem ook echt niet aan!!
    En nog veel scrap en bep-plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...