zaterdag 21 juni 2014

Gewonnen prijs forum heppiescrappy, en behangetje voor in de hal

De prijs werd gesponsord door scrobby,  mocht zelf wat uitzoeken voor ene bepaald bedrag en ik wilde meer van deze lijn van Teresa Collins, voor of ene minialbum of Lo`s van onze midweek weg met hemelvaart.

Scrobby bedankt voor deze geweldige prijs.

Johan is sinds vorige week druk aan de slag in de hal, trapgat en overloop. Toen ik vorige week bij Rosalien was heeft hij dus alle steenstrips, plafonds, vloerbedekking etc verwijderd. Sinds gisteren is hij weer op aan het bouwen het plafond van de zolder (vlizo)trap is er half in en de gipsplaten tegen het hoge gedeelte van het trapgat zodat het plafond verlaagt wordt zit er ook in sinds vandaag.
vanmorgen even bij de gamma geweest daar ware demodagen en cando zou daar ook aanwezig zijn, ja maar niet met hun traprenovatie en daar was het ons om te doen, dus helaas. maar we zijn evengoed veel wijzer geworden, met veel dingen o.a hoe krijg je lijmresten van je trap, kleuradvies voor onderstaand behang, wat op twee stukken muur komt, lekker over de top behang. Er liep ene man rond die van allerlei behangsoorten was en die zei nog dit is nu echt een Bauer behangetje, hahah en daar hou ik nu net niet van maar dit behang dus wel, moet er wel bij zeggen er komt een oude kapstok op te hangen met in het midden een spiegel en daarlangs nog twee schilderijen, echt een plaatje, die helaas al jaren op zolder staat. de kleur van de muren wordt toch gewoon de ral 9001, dus het witte van dit behang.

Zo zag het eruit voor de verbouwing (eerste twee foto`s) en de andere foto`s zijn van zoals het er nu uitziet nog lang niet klaar maar Johan krijgt in augustus pas vakantie dus dat wordt een klus vakantie! Maar denk dat hij dit liever doet dan op vakantie gaan, haha.
 Zelf laminaat gelegd net voor we er in 2007 introkken, want er lag, meen tapijt, weet het niet
zeker meer.

 Zo zag het er afgelopen zondag uit toen ik thuis kwam vanuit Ellecom. Lekker gestript.
Links bij de trap het toilet
 Van boven naar beneden gefotografeerd.
En dan met de gipsplaten ertegen, al heeft hij de latten van de vorige foto er vandaag toch  afgehaald en opnieuw bevestigd zodat hij goed uitkwam met de plafond van de zolder en dat was anders niet het geval. ja, mijn menneke ken dat wel.

Fijne avond nog Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs!! Hoef jij in ieder geval al niet meer touwtje te komen trekken bij ons op de kermis ;-)

    Gaaf behang! En als je over hebt kun je er misschien nog mee scrappen! (geen flauw idee of dat gaat met behang!)

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk ook niet dta ik kermis zie van Ospel, het liefst die van Nederweert zelfs niet. En vroeger was ik er niet weg te slaan, de sfeer etc en nu, straffen ze me er mee, maar denk dat dat deels wel door mijn gezondheid komt.

      Daar kan je ook mee scrappen ja, met Frans Bauer behang, haha

      Verwijderen
  2. Hoi Yvon,mooie prijs heb je gewonnen.Johan heeft hard gewerkt.Mooi behang heb je uitgekozen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste foto van je gang.... Die lijkt op een gangetje in 'mijn' kasteel.... Ik zeg: niets meer aan doen ;-)
    Enne... ik wil graag de info met je delen over hoe je lijmresten van je trap afkrijgt... Die van ons moet ook nog een keer opnieuw bekleed worden nl.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt het lijkt inderdaad op een gang uit je kasteel, ik krijg ruzie met johan als ik het zo laat, denk ik.

      Het spul was iets van ja, die firma, je krijgt nog verder uitleg hierover. misschien lukt het (hoop het) zo goed dat we de trap alsnog kunnen verven dat is eigenlijk mijn wens en scheelt enorm in de prijs)

      Verwijderen
  4. Wat een gave prijs, veel plezier ermee Yvon! Je hal wordt vast heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...