vrijdag 6 juni 2014

Muzikale Vrijdag #63


Wat een heerlijk weertje, tussen het poetsen van de keuken door, even de muzikale vrijdag erop zetten, anders vergeet ik die nog door dit zonnige weer. Dat zie je wel tussen deze kerkfoto door een mooie strak blauwe lucht, ja , dat wordt vanmiddag genieten. maar eerst die keuken zo afmaken.

Deze muzikale vrijdag staat in het teen van tijd. Dus heb ik een mooi gedicht gekozen van Toon Hermans, omdat me dit gedicht al jaren aanspreekt.

Vandaag is de dag,
hij komt maar èèn keer,
morgen dat is het 
vandaag al niet meer.

Niet zeuren, geniet
van het leven, het mag,
maar doe het vandaag
want vandaag is de dag

Maar welk liedje zou ik nu gekozen hebben over tijd, tja als je mijn foto bekijkt zegt dat eigenlijk al genoeg. Een geweldig goed nummer (vindt ik dan) van Coldplay, Clocks.


Fijne zonnige muzikale vrijdag, Yvon...

1 opmerking:

  1. Ja super mooi gedicht, eenvoud op een hoog niveau vind ik dat!
    En ja ook mooi nummer van Coldplay!!

    Heel fijn weekend, geniet van de hitte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...