vrijdag 20 juni 2014

Muzikale uitdaging #65


Morgen om 12.51 begint de Astronomisch zomer, dus voor vandaag wordt het ene zomers leidje, hoe kan het anders ook. Tja en als ik aan de zomer denk denk ik aan luieren in het zand, lazy muziekje erbij, relaxen, strand, zon en alles waarvan je zo kan genieten in de zomer. Dus mijn muzikekeuze is eigenlijk voor de hand liggend,ik kies natuurlijk ene relax nummer van Bob Marley. Die helaas veel te vroeg gestorven is op 36 jarige leeftijd aan een hersentumor.
Ik was zelf pas 15 jaar maar was toen al dol op zijn muziek, dankzij een elpee van mijn zus.
Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Oh ja, die dag dat hij stierf vergeet ik never nooit meer ... toen waren we in Parijs met school.
    Mooi nummer!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...