vrijdag 4 juli 2014

Muzikale Vrijdag #67


Na, ons Jazz uitstapje, gaan we nu naar buiten, want het is tenslotte zomer. Dus eens kijken voor ene lekker buitenliedje, het weer wordt er wel naar als ik het goed heb (bericht is op 29 juni klaar gezet en ze voorspellen lekker warm weer). Dus wat is er dan lekkerder dan genieten van buiten. Buiten eten, slapen, lezen, wandelen, fietsen er is zoveel te doen buiten. Kortom genieten maar.

Het liedje wat ik voor vandaag heb gekozen is van Nielson en Miss Montreal, vanwege het vrolijke deuntje wat erin zit. Lekker vrolijk voor buiten te beluisteren. daarbij speelt de clip zich buiten af, dus dat past ook wel bij de muzikale vrijdag.
Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Oké vandaag hebben we dus een totaal andere smaak ;-)
    Miss Montreal vind ik echt een topwijf maar van dat gehoehoe met Nielson krijg ik de kriebels altijd ;-)

    Fijn weekend! Veel voetbal. dus je kunt je lol weer op en juichen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet zeker dat ik niet veel juich of voor mezelf, haha, denk dat ik me boven maar opsluit in mijn kamertje, maar het scheelt nederland moet laat voetballen of niet dan lig ik al in mijn nest.

      fijn weekend

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...