dinsdag 22 juli 2014

ontvangen kaartjes en ijzerinfuus gehad

Deze kaartjes heb ik de afgelopen dagen nog mogen ontvangen van Wiebine, Monique en Petra. Meiden onwijs bedankt kan wel even ene steuntje in d erug gebruiken met al die ziekenhuis bezoeken en als het maar wat oplevert, (ja, dat heeft het al), maar ik weet dat er nog iets is, wat??? dat moeten ze nog proberen te vinden. bedankt voor jullie lieve woorden.



Vandaag had ik ook een ijzerinfuus, omdat mijn lichaam het ijzer niet echt opneemt. Helaas is de oorzaak hiervan onbekend, maar het zou te maken kunnen hebben met de niet aantoonbare glutenintolerantie, mijn lichaam werkt vaker naar links als we rechts op aan moeten. Had mijn mini cameraatje bij me en vroeg de broeder om een foto te maken. Nadat het ijzer, (ja dat roestige zakje) binnen een kwartier was doorgelopen nog 3 kwartier moeten spoelen (normaal 1/2 uur maar ja ik dus weer 3 kwartier) heb daarvan wel een half uur geslapen, omdat ik op een bed lag. Normaal gesproken wordt zo`n infuus in een stoel gegeven maar die waren beide bezet een iemand liep uit, vond ik niet erg deze kamer was lekker koeler dan die andere en lag dus op een heerlijk bedje. leuke foto`s voor mijn Project Life waar ik wel nog aan moet beginnen.


Liefs Yvon...

1 opmerking:

  1. wat lief van ze en altijd zo fijn om zo'n mooi kaartje te mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...