woensdag 16 juli 2014

Kijk eens wat lief

Eergisteren zei Amy al dat ik dinsdag een verrassing zou krijgen , maar verder liet ze niets los. Gisteren kwam ze dus met Bram hier en had ene groot boeket wit met blauw/paarse bloemen bij zich, super, ik keek op het kaartje en toen kwamen de waterladers van mijn lieve vriendinnetje Maaike, was/ben er diep ontroerd door. Maaike bedankt en  een dikke knuffel van mij.

Krijg om half 11 de uitslag van de internist te horen op mijn bloedonderzoeken en de gastroscopie, hoop alleen dat ruim 1.5 dag met gluten eten lang genoeg was? Omdat er iemand uitgevallen was kon ik dus na ruim 1.5 dag daarvoor al terecht. net in de middag nog op controle bij de longarts, voor 2 longfunctietesten en de longfoto`s, die hoorde 2 weken geleden nl ene ruis bij mijn hart. Als er niets uitkomt wordt het hoogstwaarschijnlijk een rondje cardioloog, maar daar heb ik vrede mee gezien de familie situatie hier. Eerlijk gezegd zou me dat ook een fijn gevoel geven, om me eens te laten onderzoeken weet het zijn moment opnames maar toch.


Zijn ze niet mooi. Maaike ontzettend bedankt, Liefs Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Nou Yvon, daar word je blij van !
    Prachtig boeket!
    Verder wens ik je heel veel sterkte toe!
    Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige bos en ik hoop dat de uitslag meeviel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb op facebook gezet hoe het me vergaan is, Ineke het viel mee en tegen, weet niet of je facebook hebt?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...