vrijdag 25 juli 2014

Muzikale vrijdag #70 en wie zegt dat ze geen kaartjes kan maken


De muzikale vrijdag gaat nog even verder met de natuur, aangezien het over plant(en) gaat heb ik als foto gekozen voor mijn mooie stam hortensia een van mijn favoriete tja, eigenlijk is het een struik ipv plant.

Aangezien ik weinig liedjes ken met planten , schoot me de naam Robert Plant binnen dus vandaag spring ik iets uit de bocht om een nummer van hem te nemen. De leadzanger van led zepplin, die wel enkele mooie nummers hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar Stairway to heaven. ook een toepasselijk nummer in deze tijd van rouw.

'
Dan nog ene mooie kaart van mijn vriendin Maaike die zegt dat ze geen kaartenmaakster is . Beoordeel zelf het resultaat, dit pakket van 20 kaarten is via mij te bestellen HipHIpHooray set is toch een schitterende kaart.

Muzikale Zonnige Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Hoeft ook niet perse song te zijn, mag ook een band/zanger/zangeres/album zijn hoor, tis maar net waar JIJ aan denkt bij een woord, dus je springt echt niet uit de bocht hoor!! :-P
    Supermooi en inderdaad toepasselijk ... ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He he.... Niet zo overdrijven jij! Maar het is inderdaad een erg leuke set en de kaartjes zijn supersimpel! Was ook wel makkelijk dat er een soort van boekje met uitleg bijzit.... Hihi.....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...