vrijdag 1 augustus 2014

Muzikale vrijdag #71

beetje later op de dag, maar er gebeurt zoveel momenteel in mijn leven dat ik soms even niet weet of ik van voor of van achteren leef, ziekenhuis in ziekenhuis uit etc etc. Gisteren uiteindelijk een mri scan gemaakt omdat de internist zei dat de vetbultjes en hematomen iets groter waren geworden vanaf 2007. Aangezien ik dus echt engtevrees heb, krege ik er zelfs hartkloppingen in maar heb doorgezet want als ze nadat het contrast vloeistof erin zat ik eruit wilde was alles mislukt en moest het overnieuw. Na een uur was ik klaar en zou toen het liefst ene potje hebben gejankt, zo lamlendig voelde ik me.


Maar ja we gaan dus deze vrijdag een groente vrijdag ervan maken. Nu vindt ik groenten hele lekker, helaas koken niet, maar je moet er het beste van maken, na even wat gespeurd te hebben heb ik gekozen voor the beach boys vanwege het ontzettend grappig filmpje want het liedje is niet je van het, maar soms  moet je het van een clip hebben. Deze foto is gemaakt bij een chinees restaurant in Rheden waar ik in juni met Rosalien een hapje ben gaan eten, een wortel uitgesneden als een pagode, geweldig een waar kunstwerkje. (zonde om wortelstamppot van te maken of niet José?)

Groe(N)tjes Yvon...

1 opmerking:

  1. *Grinnikt* Ik zag de foto op mijn phone en denk huh?? Wat heeft ze nu voor foto geplaatst! LOL, ik had dus niet meteen door dat het een wortel was ;-)
    Maar nu op pc ziet hij er wel spectaculair uit!! En inderdaad qua formaat beter om moerestamppot te maken ;-)
    Leuke clip!!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...