donderdag 7 augustus 2014

De maakbare dader en een leuk ontvangen kaartje

Eergisteren ana begonnen een boek dat je meesleept, heb het gisterenavond noodgedwongen op mijn nachtkastje moeten neerleggen, maar wat had ik het graag uitgelezen. Goed geschreven, dus vlot leesbaar en jeetje wat kan dit boek je meetrekken. Leefde ook erg mee met Joost Toebast om wie dit boek gaat en onschuldig wordt veroordeelt. Wat voor rechtsstaat hebben we hier in Nederland, vraag ik me af. De zware echte criminelen, mogen, kunnen van alles en lopen vrij rond en ene onschuldig iemand wordt een doodslag op zijn eigen geliefde in de schoenen geschoven met verzonnen feiten, door de rechercheurs. Ik kan er echt met mijn pet niet bij.
Kortom dit boek je gewoon lezen en laat je meeslepen, de schrijfster Ilse Jansen, deed dit dan ook heel goed.

Vanmiddag bracht de postbode dit lieve kaartje van Jaqueline, zo lief, dank je wel Jaqueline.

Een mooie dag, Yvon...

1 opmerking:

  1. Pff, inderdaad een belachelijk stelletje klunzen, net zoiets als de Puttense moordzaak, gerechtelijke dwaling en alleen maar in 1 richting kijken, niet verder zoeken naar de echte dader(s) .... diep triest in zo'n "slim" land :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...