vrijdag 22 augustus 2014

Muzikale Vrijdag #74 en de kapstok hangt op zijn plek!!!


Kon niet echt kiezen welke  foto ik het mooist vond dus vandaag 2 kiekjes, van een zwemmende Fellow. Het thema van deze muzikale vrijdag is dus zwemmen of wat er mee samen hangt. Kort maar krachtig kom ik op Blof terecht een geweldige Zeeuwse band, die deze eer verdient. ik kies voor ene mooi rustig nummer van hun, namelijk Dansen aan zee, wat ik zelf ene schitterend nummer vindt ook omdat ik zo van de zee hou.

Dan nog een update, jawel hoor komt hij weer van de hal. Gisteren hebben Johan en Dylan samen de kapstok opgehangen, zag alleen dat bij het linker schilderij het glas stuk is dus daar moet ik een nieuwe voor bestellen, maar dat komt goed. De radiator wordt volgende week terug gehangen, de plinten moeten nog 1x gelakt meen ik, plakplinten voor de deuren en dan wachten op de trapleuning, ben zo blij met deze nieuwe hal/trapgat, overloop alles is zo ligt geworden. op zolder ligt ook nog een mooie antieke spiegel van mijn moeders familie geweest (van 2 tantes van haar en later is hij naar een broer van mijn moeder gegaan, maar inmiddels denk ik toch alweer een dikke 20 jaar in mijn bezit. ben er over aan het denken om die in het trappengat te hangen maar de leuning moet eerst hangen, want nu is het zo kaal, maar wel mooi kaal, maar ja ik wil dan toch weer wat voor de muur, net als mijn kleine schilderijtje van een kindje, wat ik eens van mijn vader heb gekregen (ook antiek) daar moet ik dus ook nog een plekje voor vinden, of waar het altijd gehangen heeft boven de verwarming of op het behang of bij de wc deur. maar dat beslis ik ook pas later. I`m so Happy.

Is het gaaf of niet, ik vindt van wel. Enne Karin je mag je ogen dicht doen als je naar het toilet gaat, haha. maar misschien vindt je nu het klaar is wel zo mooi dat je niet meer uit de hal wilt komen.

Liefs Yvon...

2 opmerkingen:

  1. ziet er top uit Yvon, daar heb je weer lang plezier van. En Fellow lijkt wel een zeehond op die ene foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Fellow en Hal foto's!!!
    Prachtige zee vol mooie kleuren ook!
    Volgens mij heeft Fellow er zin in, ziet er tenminste heel kwiek uit, zoals Alida al zegt net een zeehondje :-)

    Blof, een van hun mooisten!!

    Fijn weekend met je mooie spiegelbeeld!!

    (EN ja ik was mijn muziekje vergeten in alle consternatie;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...