vrijdag 8 augustus 2014

Muzikale vrijdag #72


NATUURlijk gaan we nog even door met de muzikale vrijdag met de natuur, natuurlijk...

Deze week staat de Boom in de schijnwerper. Al hoe klein onze tuin is ongeveer 6x7 er staan toch 2 leibomen in, ben dol op groen in de tuin en deze leibomen, zijn zo mooi omdat er in de winter ene bruin blad aan blijft zitten, niet zoveel als bij een leibeuk, maar toch. Weet de naam ook niet meer is een boom uit china en de bedoeling is dat er na verloop der tijd een hopachtige vrucht aan komt. helaas ze staan nu al bijna 7 jaar en nog geen vrucht gezien. De grote kastanjeboom staat in de achtertuin van de buren ene mooi gezicht al hoop ik dat hij toch niet veel groter wordt, want hij neemt in het voorjaar en najaar al snel de latere zon (van 18.00 uur weg op ons klein plekje). Aan de linkerkant van de leibomen zie je diverse soorten bamboe staan die we bij een bamboe kweker hebben gekocht want ze staan op sommige plekken maar een halve meter van onze vijver af en inderdaad ze woekeren niet.

Maar ik dwaal af als ik over mijn klein postzegel tuintje praat raak ik in vervulling. De boom oftewel the tree, ik kies deze keer weer voor een Nederlandse band want die zijn er genoeg die echt goed zijn. deze keer dus "The Nits".

Muzikale Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Prachtige boom!! En ja jouw tuin is wel jouw genietplekje volgens mij!! :-)

    Mooi nummer!! Gave clip ook!

    Fijne dag/weekend!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...