vrijdag 15 augustus 2014

Muzikale vrijdag #73, update gang en een mooie luchtfoto


Deze muzikale vrijdag gaat over iets wat weer iedere dag nodig hebben.
Namelijk eten oftewel food, deze club sandwich heb ik laatst proberen nar binnen te werken in Den bosch (niet gelukt). Maar ja, nu moet ik daar dus een liedje bij gaan uitzoeken, mmmm dat wordt lastiger.

En toen schoot me een echte kraker binnen uit 1975 namelijk van Ria Valk, haha, wie kent haar niet met Worstjes op mijn borstjes. Weet nog dat ik samen met mijn ouders naar "de Port"mocht om er smiddags het carnavals matinee mee te vieren (wat ik toen geweldig vond) en dit dus een van die krakers was. Dan te bedenken dat ik later rond mijn 20ste al niets meer van carnaval moest hebben.
Josè zet het geluid maar snel uit, haha deed ik bij jou ook.

Dan een korte update over onze hal/trapgat en overloop. Johan heeft sinds maandag vakantie oftewel een klusvakantie, hij is namelijk druk bezig om de alles als een plaatje er uit te laten zien en dat gaat hem wel lukken. Enkele weken geleden is de stukadoor geweest de alles mooi glad heeft gemaakt, wat ook wel nodig was. deze week heeft hij de kozijnen, opnieuw grijs geschilderd, want nadat de steenstrips van de muur waren gehaald zat er geen verf op aan de buitenkant van de kozijnen. Alle muren waar muurverf op moets zijn gedaan, met dank aan de histor kleur adviseur, zijn we toch voor gewoon Ral 9010 gegaan, wilde eerst zacht blauw of grijs aangezien 2 muren behangen gaan worden en dat ook in het behang zit, maar zie adviseerde toch voor deze wit tint. Toch nog heel even overwogen voor Ral 9001 maar nee, we hebben overal Ral 9010, dus dan is de keuze zo gemaakt. Morgen gaan we eens kijken of we mooie laminaat kunnen vinden, wil iets bruinigs, omdat we de trap lekker vintage achtig laten en alles toch licht is mag ene bruinere vloer wel en wordt het toch niet te donker. Want wat is alles nu licht heerlijk, tegenover begin dit jaar.



Rond half 8 (vanavond)riep Johan me, naar beneden en breng je camera mee, zei hij nog. Dus ik dacht, wow wat zou hij gezien hebben. Nou een geweldig wolkenspel en was dus blij dat hij me riep want dit was aan de voorkant van het huis en ik zit met mijn hobbykamer  aan de achterzijde. Waar de andere foto is gemaakt, rond 21.00 uur.




Nou, na een week blogstilte nu dus een extra lang blog. veel kijk, lees en luister plezier.
Fijn weekend Yvon...

4 opmerkingen:

  1. De sandwich, je trapgat (hal) en de luchten zien er SUPER uit!!! Echt mooie #Wolken !!!
    Muziek laat ik ff aan me voorbij gaan dit keer inderdaad :-P

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danke, ich heb d u ene muziek auch overgeslagen , haha,

      Fijne zondig, yvon

      Verwijderen
  2. wat wordt dat trapgat mooi zeg, heerlijk zo'n man en wat een mooie wolkenpartij, super! Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvon,wat word jullie gang moooooooi en wat ruig de traptreden zo!!!! echt heel gaaf.Prachtige foto;s heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...