dinsdag 5 augustus 2014

3 envelop kaartjes gemaakt

Vandaag vond ik nog een setje wat ik eens lang geleden heb besteld bij Cards & Wishes en dacht , laat ik daar nu eens wat mee gaan maken. Dus het zijn 3 enveloppe kaartjes gemaakt, die kleine gestreepte en geruite envelopjes zijn zo cute. Dit zij de eerste NIET Stampin Up kaarten sinds 6 maart dit jaar, schaamschaam, want heb nog zoveel leuke spullen liggen die niet van su zijn. Nu moet ik zeggend at het vanwege mijn gezondheid alles wel op een erg laag pitje staat want de laatste lo die ik gemaakt heb dateert ook alweer uit 31 maart die was wel van Stampin Up materialen.



Deze kaartjes zijn inmiddels al allemaal gepost naar???

Liefs Yvon...

6 opmerkingen:

  1. schattige kaartjes Yvon, lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel!!!! Ik heb de leukste gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei! Die spulletjes heb ik ook nog liggen..... We hebben teveel van alles denk ik.....;)


    Je kaart en zakjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg leuke kaartjes Yvon, de ijsjes vind ik zo leuk!!! Stampin up? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt niet hoor Maaike, ik heb de leukste gekregen ! Nogmaals dankjewel Yvon.
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...